۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

هتک حرمت قرآن اقدامی جنایتکارانه علیه جامعه اسلامی است

هتک حرمت قرآن اقدامی جنایتکارانه علیه جامعه اسلامی است

کرمانشاه- مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ادعای غربی‌ها در زمینه رعایت حقوق بشر و آزادی بیان ادعایی تو خالی و پوچ است.

حجت‌الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در راستای هتک حرمت صورت گرفته به قرآن کریم، اظهار کرد: تنها کتاب آسمانی که در بین سایر کتاب‌های ادیان مختلف از تحریف و نقصان در امان مانده کتاب قرآن کریم است.

وی افزود: بر خلاف سایر کتاب‌ها در ادیان‌های مختلف که همگی به نحوی یا از بین رفته یا به طور کامل تحریف شده‌اند قرآن به عنوان کامل‌ترین کتاب هدایتگر بشر تاکنون بدون هیچ نقص و تحریفی هدایتگری کرده و در حال حاضر قریب به ۱.۵ میلیارد نفر مسلمان به این کتاب مقدس اعتقاد دارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه بشر برای حل مشکلات دینی و دنیایی خود در نهایت امر باید به قرآن رجوع کند، تصریح کرد: در یک کشورهای اروپایی و جوامع غرب به اسم آزادی بیان به دور از حفظ شأن و نزاکت انسانی عمل سخیف سوزاندن قرآن را پیش می‌گیرند این در حالی است که این افراد مدعی حقوق بشر و آزادی انسان‌ها هستند اما در رفتاری متناقض گونه به عقاید دیگران بی احترامی می‌کنند.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه ادعای غربی‌ها در زمینه رعایت حقوق بشر و آزادی بیان ادعایی تو خالی و پوچ است، گفت: جوامع غربی در توهین به شأن هم نوعان خود هیچ گونه خط قرمزی ندارند و در نهایت خباثت افرادی را که برخلاف نظر آنها عمل کنند مورد توهین و تحقیر قرار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: تناقض و دوگانگی که در نظام بین‌الملل وجود دارد به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست و بی حرمتی و توهین به مقدسات ۱.۵ میلیارد مسلمان را جنایت‌کارانه می‌دانیم و به همین جهت جامعه اسلامی این اتفاق و هتک حرمت را محکوم می‌کند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید اینکه جامعه اسلامی باید در مقابل توهین به مقدسات خود واکنش جدی نشان دهد، عنوان کرد: توده مردم و جامعه اسلامی در سراسر دنیا باید در یک حرکت اعتراضی نسبت به تحریم جامعه غرب و کشورهای حامی صهیونیست اقدام جدی داشته باشند و دولت‌های جوامع اسلامی نیز باید در روابط بین‌الملل نسبت به این هتک حرمت‌ها تنبیه‌ها، محدودیت و محرومیت‌هایی را اعمال کنند تا جوامع غربی بدانید امت اسلامی نسبت به ارزش‌ها و اعتقادات خود حساس بوده و پاس آن می‌مانند.

کد خبر 5827313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha