۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه اعلام کرد؛

برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر در ۲۴۰ مسجد تربت حیدریه

برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر در ۲۴۰ مسجد تربت حیدریه

تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: ویژه برنامه‌های عید غدیر در ۲۴۰ مسجد شهر و روستای شهرستان تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر موضوع غدیر جدی گرفته شود بخشی از مشکلاتی که این روزها کشورهای اسلامی درگیر آن هستند حل و فصل می‌شود و اوضاع در جهان اسلام متفاوت و دگرگون خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه با اشاره به اینکه از برنامه‌ها و جشن‌های عید غدیر حمایت می‌کنیم گفت: دستگاه‌های فرهنگی هم در شب و روز عید غدیر برنامه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مراسم جشن عید غدیر در ۱۱۰ مسجد فعال در شهر و۱۳۰ مسجد فعال در روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

فاطمیان در خصوص برنامه‌های محوری گفت: در شب عید غدیر در مسجد مهدیه، مسجد ائمه بقیع و پیشکوه جشن بزرگ و باشکوهی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه اظهار کرد: امسال تصمیم بر این شد جشن یک کیلومتری غدیر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از محل میدان شهدا تا میدان مرکزی به صورت جشن خیابانی با کاروانهای سرور و شادی برگزار شود و از همه گروه‌ها، هیئات مذهبی و مردم برای شرکت در این جشن بزرگ دعوت به عمل می‌آید.

وی افزود: تاکنون ۷۰ موکب و ایستگاه صلواتی همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد اعلام آمادگی کردند.

فاطمیان خاطر نشان کرد: در عین حال سنت حسنه اطعام غدبر همچنان در این شهر پر رنگ است و بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروه های مختلف مردمی، هیئت‌ها و مساجد در سطح شهرستان طبخ و توزیع می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه همچنین از پیاده روی روز عید غدیر در شهرک ولیعصر (عج) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از محل کتابخانه امام رضا علیه السلام تا مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد خبرداد و افزود: همه باید در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر عید غدیر در شهرستان تلاش کنند.

وی گفت: پویش تهیه توزیع و نصب پرچم، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز عید غدیر و برنامه‌های فرهنگی هنری و جنگ شادی در این ایام انجام می‌شود.

کد خبر 5827409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha