۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲

معاون اداره کل فرودگاه‌های اصفهان:

بازگشت حجاج اصفهانی و چهارمحال و بختیاری تا ۲۴ تیر ادامه دارد

بازگشت حجاج اصفهانی و چهارمحال و بختیاری تا ۲۴ تیر ادامه دارد

اصفهان- معاون اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: کاروان حجاج اصفهانی و چهارمحالی و بختیاری طی دو مرحله تا ۲۴ تیرماه از مبدا جده و مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاه نظری عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ورود اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از جده به اصفهان در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز سه شنبه سیزدهم تیرماه، عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به فرودگاه شهید بهشتی آغاز شد و تا ۲۴ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فرودگاه شهید بهشتی در بازه زمانی ۱۲ روزه بازگشت حاجیان، میزبان هشت هزار و ۱۰۲ زائر خانه خدا در قالب ۵۵ کاروان خواهد بود که پیرو برنامه ریزی‌های انجام شده زائران طی ۳۳ پرواز به این فرودگاه باز خواهند گشت.

معاون عملیات فرودگاهی و مسئول عملیات حج اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: کاروان‌های استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری در دو مرحله از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ تیرماه با ۱۹ پرواز از مبدا جده و از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ تیرماه با ۱۴ پرواز از مبدا مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی خواهند شد.

شاه‌نظری اضافه کرد: به دلیل فشردگی و تراکم پروازهای بازگشت حجاج به اصفهان و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران گرامی در فرودگاه، از استقبال‌کنندگان در خواست می‌شود جهت جلوگیری از ایجاد ازدحام در مسیرهای خروجی حجاج از حضور در فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 5827713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha