۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:

برنامه‌های مختلف برای عید غدیر طراحی و تعریف شود

برنامه‌های مختلف برای عید غدیر طراحی و تعریف شود

کرج- رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای عید غدیر اقدامات گسترده‌ای در حوزه فضاسازی معابر و همچنین برگزاری برنامه مختلف فرهنگی مذهبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی صبح چهارشنبه در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر اظهار کرد: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم مجموعه شهرداری مرکز، مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه اقدام به فضاسازی سطح شهر کنند و در این تبلیغات محیطی بیشتر از مفاهیم و مضامین ائمه اطهار که آثار تربیتی دارد استفاده شود.

وی تصریح کرد: اعیادی همچون غدیر پیش از آنکه مسئولین شهری برای آن برنامه ریزی انجام دهند معصومین (ع) اعمال و وظایفی برای آن تعریف کرده‌اند که ویژه برنامه‌های جشن‌های غدیر با برنامه‌های خلاق و متنوع همراه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شهرداری فقط به نصب بنر در پیشانی پل‌ها و بیلبوردها، تزئین و چراغانی معابر و میادین شهر با استفاده از پرچم‌ها و ریسه‌هایی با مضمون گرامیداشت عید غدیر بسنده نکند و در محلات مختلف برنامه‌های مختلف با اشاره به مفاهیم غدیر انجام دهد.

وی متذکر شد: فراهم‌سازی امکان تحقق و عینیت یافتن برنامه‌ها, برگزاری جلسات هماهنگی‌ها بر مردمی سازی از طریق محله‌ها، مساجد و گروه‌های مردمی انجام شود.

کد خبر 5828152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha