۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

امام جمعه ایوانکی:

ساخت مسجد در مجموعه مسکن ملی ایوانکی لحاظ شود

ساخت مسجد در مجموعه مسکن ملی ایوانکی لحاظ شود

گرمسار- امام جمعه ایوانکی بابیان اینکه پیوست فرهنگی در مجموعه مسکن ملی باید لحاظ شود، گفت: ساخت مسجد باید در مجموعه‌ مسکن ملی در ایوانکی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کشمیر صبح چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت ۶۷۰ هکتاری شهر جدید ایوان کی ضمن بیان اینکه می‌بایست پیوست فرهنگی در کنار ساخت و سازهای مسکن‌مهر ارائه شود، ابراز داشت: ساخت مسجد از جمله مواردی که باید در مجموعه طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه بخش ایوانکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی برخوردار که باید معرفی شود، افزود: با ساخت مسکن زمینه برای حضور سرمایه گذاران به منظور بهره برداری از این ظرفیت‌های موجود فراهم و جوانان شاغل خواهند شد.

امام جمعه ایوان کی ضمن بیان اینکه ارتقا معاونت آموزش وپرورش در بخش ایوانکی مورد انتظار است، در ادامه بیان کرد: استقرار اداره آموزش و پرورش در این بخش یکی از مطالبات جدی و به حق مردم منطقه است.

کشمیر بابیان اینکه ارتقا و تأمین نیروی انسانی در مجموعه ادارات مورد تاکید است، در ادامه تصریح کرد: تأمین سرویس تردد برای معلمان بخشی از دغدغه‌های ما را به منظور بهره‌مندی از معلمان با تجربه و موفق را برطرف خواهد ساخت.

وی افزود: تأمین نیروی تخصصی سازمان تبلیغات و راه اندازی آن و تخصیص بودجه برای ساختمان حوزه علمیه، مورد انتظار است.

کد خبر 5828200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha