۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز:

بانک فعالان حوزه عفاف و حجاب در البرز تدوین شد

بانک فعالان حوزه عفاف و حجاب در البرز تدوین شد

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بانک فعالان حوزه عفاف و حجاب در البرز بر اساس نمایشگاه‌های متعددی که در دو سال اخیر برگزار شد تدوین شده است.

سعید جابری انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو سال اخیر نمایشگاه‌های متعددی با محوریت عفاف و حجاب در البرز برگزار شده است و لیست کاملی از مشخصات فعالان این عرصه برای برگزاری رویدادهای مشابه تهیه و تدوین شده است.

وی بیان کرد: استقبال برای ایجاد سکوهای فروش تولیدات عفاف و حجاب در کرج بالا بوده است به نحوی که سال گذشته سه رویداد فقط در مرکزیت استان البرز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ برند از محصولات عفاف و حجاب در کرج و استان البرز افزود: در دو سال اخیر بانک کاملی از تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات عفاف و حجاب و فعالان این حوزه در زمینه تولید و فروش چادر، مانتوهای اسلامی، الزامات عفاف و حجاب در استان تهیه شده است.

وی ادامه داد: برای رویدادهای این هفته نیز با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختیار سازمان صمت و اصناف جهت برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب قرار خواهد گرفت.

جابری‌انصاری متذکر شد: از هفدهم تا بیست و یکم تیرماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است و با شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» برنامه‌های فرهنگی متعددی در این زمینه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5829481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha