۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

سرهنگ جوانبخت خبر داد

برای دریافت گواهینامه رانندگی خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد

برای دریافت گواهینامه رانندگی خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم‌ها و آقایان فرقی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم‌ها و آقایان فرقی ندارد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نکته اینجاست که پسرها خیلی رانندگی را دوست دارند و اولین کاری هم که همزمان با گرفتن دیپلم و یا بعد از آن انجام می‌دهند جهت اخذ گواهینامه اقدام می‌کنند.

سرهنگ جوانبخت افزود: بررسی نشان می‌دهد که خانم‌ها آنقدر برای اخذ گواهینامه اشتیاق ندارند و معمولاً بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی یک فراوانی زیاد از سوی خانم‌ها را برای اخذ گواهینامه شاهد هستیم.

وی گفت: معلوم نیست که چرا آقایان برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت این اشتیاق را ندارند و گهگاه علی رغم داشتن مهارت هم، بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می‌کنند.

سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چرا آقایان رانندگی با موتورسیکلت را به صورت قانونی و با اخذ گواهینامه موتورسیکلت توسط مردان انجام نمی‌شود تا از حمایت‌های بیمه‌ای لازم برخوردار شوند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: از آقایان تقاضا داریم که حتماً برای گرفتن گواهینامه موتورسیکلت اقدام کنند و بدون گواهینامه هیچ گاه اقدام به تردد و حرکت با این وسیله خطرناک در سطح معابر نکنند.

کد خبر 5830773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha