۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمانشاه آغاز شد

فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمانشاه شامل شهرستان پاوه، سنقر و هرسین آغاز شد و حدود ۱۸۴ هزار نفر در استان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی اجرای فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع (پزشک خانواده شهری) در سه شهرستان پاوه، سنقر و هرسین ظهر شنبه با حضور معاون بهداشتی، مدیران ستادی، مدیران و کارکنان سه شبکه بهداشت و درمان در مرکز بهداشت استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه با تاکید بر اجرای موفق فاز اول برنامه در شهرستان کنگاور، معاون بهداشتی توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح، نحوه محاسبه تعداد تیم‌ها، نیروهای مورد نیاز و نیز نکات مهم طرح توضیحاتی ارائه شد.

با اضافه شدن این سه شهرستان به برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع حدود ۱۸۴ هزار نفر جمعیت شهرنشین تحت پوشش قرار خواهند گرفت و تا پایان سال جاری در تمام شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر برنامه به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان جلسه به ابهامات و سوالات مدیران شبکه‌های بهداشت مجری برنامه در فاز دوم طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع (پزشک خانواده شهری) پاسخ دادند و پیشنهاد شد که از تجربه کنگاور به عنوان نخستین شهرستان اجرا کننده طرح در استان، استفاده شود.

کد خبر 5830895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha