۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

مشکلات مسکن مهر پلدختر تا ۲ ماه آینده برطرف می‌شود

مشکلات مسکن مهر پلدختر تا ۲ ماه آینده برطرف می‌شود

پلدختر - مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مشکلات مسکن مهر شهرستان پلدختر تا دو ماه آینده برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شاکرمی امروز یکشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌ها و مسکن مهر پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور نماینده مردم مجلس و فرماندار در راستای اجرای قانون نهضت ملی مسکن و رفع مسائل و مشکلات و موانع مسکن پلدختر انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مشکلات حوزه مسکن پلدختر بررسی و بنا شد این مشکلات یکی، یکی برطرف شود و به‌ویژه مشکل تأمین مسکن فرهنگیان با مساعدت نماینده مردم پلدختر در مجلس دراسرع‌وقت به‌عنوان اولویت برطرف خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، گفت: باتوجه به مشکلات مسکن در شهرستان در حوزه سیل و مناطق مختلفی از شهر و پسا سیل، تعاونی مسکن فرهنگیان و مسکن مهر پلدختر و مراجعات زیادی که در این زمینه وجود داشت از مدیرکل راه و شهرسازی استان برای حضور در شهرستان دعوت شد.

سید حمیدرضا کاظمی، افزود: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و تعاونی‌ها مشکلات حوزه مسکن مطرح و پس از بررسی نسبت به رفع آن از جمله پیگیری مشکلات چندین ساله تعاونی‌ها از جمله فرهنگیان و مسکن مهر، قول مساعد داد.

وی افزود: ۱۹۵ نفر برای خرید زمین با پرداخت پول عضو تعاونی مسکن فرهنگیان پلدختر شدند که باتوجه به الحاقی که به شهر شده و توافق به‌عمل‌آمده، تعداد بیش از ۴۰ نفر از آنها فاقد زمین هستند که مدیرکل راه و شهرسازی استان قول داد مشکل آنها را حل کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین وعده داد که نسبت به رفع مشکلات مسکن سیل‌زدگان نیز اقدام و آن را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 5832256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha