۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶

لیگ‌ تکواندوی آقایان البرز در نیمه مرداد ماه آغاز می‌شود

لیگ‌ تکواندوی آقایان البرز در نیمه مرداد ماه آغاز می‌شود

کرج- لیگ‌ تکواندوی آقایان البرز با اعلام آمادگی و ثبت نام تیم‌ها در نیمه مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام سازمان لیگ آقایان لیگ‌های خردسالان، نونهالان، پومسه و هان مادانگ در بخش آقایان از نیمه دوم مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

با توجه به مصوبه کمیته فنی و ارزیابی‌های صورت گرفته لیگ‌های خردسالان و نونهالان در دو رده کمربندی سبز، آبی و قرمز، مشکی به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مقرر شده است تا در هر رده سنی و کمربندی صرفاً ۱۲ تیم حضور داشته باشند و اولویت با آن دسته از تیم‌هایی خواهد بود که زودتر نسبت به اعلام آمادگی و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

سازمان لیگ روزهای ۱۸ الی ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعات ۱۴ الی ۱۶ جهت دریافت اعلام آمادگی و مدارک تیم‌ها و متقاضیان شرکت در لیگ در دفتر هیأت مستقر می‌باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام تیم‌ها به ترتیب ذیل است:

ارائه مجوز باشگاه صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان، معرفی نامه از هیأت شهرستان مربوطه، پرداخت هزینه ثبت نام و تسویه مالی، تکمیل فرم معرفی نامه اعضا، تکمیل و ارائه آلبوم تیم، مدارک بازیکنان، تکمیل فرم ج هیئت، دو قطعه عکس ۳.۴، بیمه ورزشی سال جاری.

با توجه به اعلام سازمان لیگ هر تیم مجاز به ثبت نام ۲۰ بازیکن است و رقابت‌ها طی چهار هفته برگزار خواهد شد.

ضمناً حضور تیم از دیگر استان‌ها نیز در لیگ استان مجاز می‌باشد و تیم‌های استان و دیگر شهرستان‌ها صرفاً باید از بازیکنان بومی خود استفاده نمایند.

مدارک و شرایط اعلام شده برای کلیه تیم‌ها و لیگ‌های پومسه، هان مادانگ و کیوروگی واحد بوده و شرایط اختصاصی مربوط به هر لیگ در بخش نامه صادره از سوی سازمان لیگ اعلام شده است.

کد خبر 5833253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha