۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

امام جمعه محمدیه:

دشمن از اقتدار و صلابت شورای نگهبان هراس دارد

دشمن از اقتدار و صلابت شورای نگهبان هراس دارد

قزوین- امام جمعه محمدیه با بیان اینکه دشمنان این کشور از اقتدار و صلابت شورای نگهبان در هراس هستند، گفت: اعضای شورای نگهبان از هیچ توطئه ای هراس نداشته باشند که خداوند پشتیبان آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهاالدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه محمدیه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا بین مردم و اعتقادات و دین فاصله ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مردم باید یزید زمانه خود را بشناسند، افزود: همه باید تلاش کنیم تا حرمت محافل عزاداری حفظ شود و مراسم محرم امسال نیز با قدرت و شکوه و احترام برگزار شود.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: مبلغان دینی و مداحان در تبلیغ مسائل دینی و مذهبی و شعائر اسلامی در ماه محرم باید نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شورای نگهبان ادامه داد: شورای نگهبان فیلتر دین، گلوگاه و نگهبان قانون اساسی است و بدخواهان و دشمنان دائماً در تلاش تخریب و بدنام کردن این شورا هستند.

حجت‌الاسلام آقاحسینی با بیان اینکه دشمنان این کشور از اقتدار و صلابت شورای نگهبان در هراس هستند، یادآور شد: اعضای شورای نگهبان باید بدانند که امانتدار نظام، انقلاب و خون شهدا هستند و از هیچ توطئه ای هراس نداشته باشند که خداوند پشتیبان انها است.

کد خبر 5836220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha