۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیر مطالبات بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد هستیم

پیگیر مطالبات بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد هستیم

یاسوج_ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری مشکلات و احصای نیازهای بازنشستگان استان در چند محور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد علی پیوند ظهر شنبه در جشن «۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان» در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طی جلسات مختلف برگزار شده، مطالبات جامعه هدف بازنشستگی احصا و نسبت به پیگیری آنها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مطالبات بازنشستگان در برنامه هفتم دیده شده است، اظهار کرد: تحقق این مهم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و بسیاری از موارد نیز در برنامه هفتم دیده شده است.

پیگیر مطالبات بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد هستیم

پیوند از پیگیری مشکلات همسان سازی و رفاهی بازنشستگان استان خبر داد و اظهار کرد: طی نشستی مصوبات مطلوبی در این محور محقق شد.

پیوند با اشاره به اهمیت توسعه ظرفیت‌های رفاهی بازنشستگان، خاطرنشان کرد: همچنین در بحث زیرساخت‌های رفاهی تمهیداتی اندیشیده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به بکارگیری تمام توان برای رفع مشکلات بازنشستگان، تصریح کرد: تلاش می‌شود با افتخار تمام، پیگیر مطالبات این قشر باشیم و درب اتاق ما نیز به روی بازنشستگان باز است.

کد خبر 5836814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha