۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی خوزستان در روزهای گرم

آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی خوزستان در روزهای گرم

اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به گرمای شدید به همه بیمارستان‌ها و اماکن درمانی استان اعلام آماده‌باش شده تا در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات به مراجعان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست شوشتری پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به وقوع رطوبت هوا و افزایش دما در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید هوا و به منظور مراقبت از سلامتی مردم، به همه بیمارستان‌ها و اماکن درمانی استان اعلام آماده‌باش شده تا در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات به مراجعان اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی و به خصوص کدهای نزدیک به اماکن پر ازدحام شهری در حال آماده‌باش برای ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی افزود: از شهرداری کلان‌شهر اهواز انتظار می‌رود در صورت امکان نسبت به برپایی اتاق‌های سرد موقتی در اماکن پر تردد شهری برای استقرار افراد گرمازده اقدام کند.

وی گفت: از مردم درخواست می‌شود در روزهای گرم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و مواقعی که در بیرون از خانه هستند از حضور در مقابل آفتاب مستقیم خودداری و از کلاه آفتاب‌گیر یا چتر استفاده کنند؛ همچنین نوشیدن آب و سایر مایعات برای حفظ آب بدن در مقابل تعریق شدید، توصیه می‌شود.

کد خبر 5837774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha