۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳

عبدالله زاده:

افزایش آمادگی امدادی در اربعین با برگزاری دوره بازآموزی امدادگران

افزایش آمادگی امدادی در اربعین با برگزاری دوره بازآموزی امدادگران

دوره آموزشی امدادرسانی در تجمعات انبوه ویژه عملیات اربعین ۱۴۰۲ برای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فائق عبدالله زاده مدیرکل آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: امسال دوره بازآموزی نجاتگران با عنوان «امدادرسانی در تجمعات انبوه (اربعین حسینی)» در شعب سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عبدالله زاده گفت: این دوره بازآموزی ۱۲ ساعت خواهد بود که به شکل حضوری و با برگزاری کارگاه عملی برگزار می‌شود.

عبدالله‌زاده بر لزوم آموزش نجاتگران در سراسر کشور تاکید کرد و عملیات اربعین را مختص استان‌های مرزی غرب کشور ندانست.

وی توضیح داد: عملیات امدادی جمعیت هلال احمر در پیاده‌روی بزرگ اربعین، تنها در استان‌های غربی کشور برگزار نمی‌شود بلکه همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر کشور به دلیل افزایش بار ترافیکی در آمادگی کامل عملیاتی خواهند بود.

وی افزود: همچنین مرزهای شرقی کشور نیز پذیرای پذیرش و استقبال زائرانی هستند که از کشورهای همسایه وارد ایران می‌شوند تا پس از عبور از خاک کشورمان به عراق برسند.

مدیرکل آموزش‌های تخصصی، همچنین از آموزش ضمن خدمت کارکنان ستادی هلال احمر خبر داد و گفت: برای آن دسته از کارمندان جمعیت هلال احمر که درگیر عملیات اربعین هستند؛ دوره ۸ ساعته الکترونیکی ویژه این مراسم طراحی شده است که در چارچوب آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5839931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha