۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷

تاخیر در پروازها به حجاج هم رسید؛

وقتی تأخیر، عامل فرود زودتر پرواز دوم حجاج در زاهدان می‌شود!

وقتی تأخیر، عامل فرود زودتر پرواز دوم حجاج در زاهدان می‌شود!

زاهدان- مدیرکل فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج استان که قرار بود امروز با تأخیر پنج ساعته در این فرودگاه به زمین بنشیند با نه ساعت تأخیر فرود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خسروی بنجار شامگاه امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این پرواز، طبق زمان برنامه‌ای قرار بود ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه امروز ۲۸ تیرماه وارد فرودگاه زاهدان شود اما طبق اعلام شرکت هواپیمایی با تأخیر و در ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه وارد خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دومین پرواز بازگشت حجاج استان، زودتر از اولین پرواز و با دو ساعت تأخیر، ساعت یک بامداد پنجشنبه بر باند فرودگاه زاهدان می‌نشیند.

وی افزود: با توجه به آغاز پروازهای برگشت حجاج بیت الله الحرام، از مدینه منوره به فرودگاه بین المللی زاهدان، از هم استانی‌ها و خانواده‌های حجاج گرامی درخواست می‌شود از حضور در فرودگاه جداً خودداری کرده و مراسم استقبال و دیدار را در خارج از فرودگاه برنامه ریزی کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان، تاکید کرد: با توجه به همزمانی پروازهای برگشت حج با پروازهای داخلی از تمامی مسافران پروازهای داخلی درخواست می‌شود نسبت به برنامه ریزی و حضور به موقع در فرودگاه زاهدان اقدام و حضور مسافران حداقل ۹۰ دقیقه قبل از زمان پرواز در ترمینال فرودگاه زاهدان باشد.

کد خبر 5841326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha