۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

استان مرکزی در حوزه راهیان نور رتبه برتر را کسب کرد

استان مرکزی در حوزه راهیان نور رتبه برتر را کسب کرد

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه راهیان نور رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر پنج شنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی ساخت موزه دفاع مقدس استان است و با برکت کنگره امروز پیشرفت قابل توجهی دارد که تکمیل آن نیازمند عزم همگانی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استان مرکزی نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا کرده و نسل به جمعیت استان در زمان جنگ تحمیلی این استان خوش درخشیده و با تکمیل موزه این نقش مهم تبیین خواهد شد جوانان و نوجوانان و آیندگان می‌توانند از رشادت‌ها و مجاهدت‌ها آگاه شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون موزه دفاع مقدس پاتوق جوانان و نوجوانان، پیشکسوتان و اساتید دانشگاه‌ها است و در مناسبت‌هایی چون هفته دفاع مقدس جمعیت قابل توجهی از موزه بازدید می‌کنند و لذا تکمیل این مجموعه می‌تواند برکات فراوانی برای استان داشته باشد.

سردار کریمی بیان کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی دستاوردهای زیادی در حوزه فرهنگی و دفاع مقدس استان مرکزی انجام شده و نهضت‌هایی در حوزه‌های مختلف آغاز شده که همچنان با قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نهضت جمع آوری اسناد در حوزه دفاع مقدس یکی از دستاوردهای مهم کنگره شهدای استان مرکزی است، گفت: به برکت این نهضت تاکنون بیش از یک میلیون سند جمع آوری شده و کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های استان مرکزی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت گفت: همانگونه که استان مرکزی در برگزاری کنگره رتبه برتر را به دست آورد در حوزه‌های دیگر نیز به برکت شهدا برتر است و به عنوان مثال در حوزه راهیان نور نیز استان مرکزی رتبه برتر کسب کرد و بار دیگر افتخاری بزرگ به ماندگار گذاشت.

کد خبر 5841904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha