۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۳

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

ایستادگی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است

ایستادگی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است

طالقان- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، گفت: ایستادگی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی عصر پنجشنبه در یادواره ۱۲ شهید گرانقدر روستای خچیره شهرستان طالقان انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید روستای خچیره بیان کرد: جوانان برومند طالقان در دوران دفاع مقدس برای حفاظت از خاک میهن از تمامی. روستاها در خط مقدم جنگ حضور داشتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.

وی متذکر شد: شهدا همه در قله بودند و پیامبر اکرم (ص) در وصف سیدالشهدا (ع) که این ایام متعلق به ایشان است می‌فرمایند که امام حسین (ع) سفینه النجاه و افضل جوانان مجاهد و انصار است و در وصف ایشان توصیفات بی‌نظیری دارند. شخصیتی که در علم و تربیت افضل است و جان عزیز خودش را برای آرمانی بلند و حفاظت از دین خدا فدا می‌کند.

کد خبر 5842019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha