۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

حج تمتع ۱۴۰۲ ؛

آخرین اشک های زائران ایرانی مدینه در دعای پرفیض ندبه سرازیر شد

آخرین اشک های زائران ایرانی مدینه در دعای پرفیض ندبه سرازیر شد

آخرین دعای ندبه زائران ایرانی در کنار بارگاه پیامبر رحمت در شرایطی برگزار شد که آنها روزهای پایانی حضورشان در مدینه را سپری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم پرفیض دعای ندبه صبح امروز جمعه (۳۰ تیر) با حضور حجاج ایرانی، مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در نمازخانه هتل المدینه الجدیده برگزار شد.

زائران ایرانی که پس از برگزاری آخرین دعای کمیل حج امسال در مراسم دعای ندبه حاضر شده بودند، فرازهای دعای ندبه را با چشمانی اشک بار زمرمه کردند و در فضایی آکنده از معنویت برای فرج مهدی فاطمه دست به دعا برداشتند.

در این مراسم پس از قرائت دعای ندبه توسط مداح اهل بیت مهدیان فر ، ذکر مصیبت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت و زائران عزاداری کردند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی عملیات حج ۱۴۰۲ زائران ایرانی رفته رفته مدینه را ترک می کنند و تا روز دوشنبه پیش رو همه حجاج امسال از سرزمین وحی خارج خواهند شد.

در حج امسال ۸۷ هزار و ۵۴۱ نفر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند و در حال حاضر حدود ۸ هزار زائر ایرانی در شهر پیامبر حضور دارند که پس زیارت بارگاه منور پیامبر مهربانی(ص) و زیارت ائمه مظلوم مدفون در بقیع به کشور بازخواهند گشت.

کد خبر 5842198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha