۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

امام جمعه رشت:

نسل جدید را با سیره اهل بیت(ع) آشنا کنید

نسل جدید را با سیره اهل بیت(ع) آشنا کنید

رشت _ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: نسل جدید را باید هر چه بیشتر با سیره اهل بیت(ع) آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی اظهار کرد: از ویژگی‌های خوب فرزندان سلامتی روحی و جسمی آنان است از این‌رو از خداوند بخواهید تا فرزندان شما سالم و سلامت باشد.

وی بر لزوم آشنایی فرزندان با اهل بیت (ع) تاکید کرد و افزود: هر قدر فرزندان خود را با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آشنا کنید برکت و سلامتی بیشتر به شما روی می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: برخورداری فرزند از پدر و مادر خوب، حسن، سعادت و کمال است چرا که می‌تواند فرزند را خوب و سالمی تربیت کند.

وی با بیان اینکه فرزندان خوب در دامن پدران و مادران خوب رشد می‌کنند، اضافه کرد: امروز شما مادران، نونهالان خود را در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی شرکت دادید تا سرنوشت فرزندانتان را به سرنوشت مسلمانان، اهل بیت (ع) گره بزنید و این افتخار است.

وی پیروی از اهل بیت (ع) و در مسیر امام حسین (ع) بودن را از دیگر ویژگی فرزند خوب عنوان کرد و افزود: پدر و مادر به فرزندی که راستگو بوده و به دنبال دین و امور خیر و خدمت به بندگان خداست، افتخار می‌کند.

گفتنی است؛ همایش شیرخوارگان حسینی در سومین روز از ماه محرم به همت هیأت روضات الحسین (ع) در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

کد خبر 5842301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha