۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

به همت بچه‌های کانون انصارالمهدی(عج) بجنورد؛

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر با حضور پدر شهید مرزبان برگزار شد

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر با حضور پدر شهید مرزبان برگزار شد

بجنورد_ بچه‌های کانون انصارالمهدی(عج) بجنورد در شب حضرت علی اکبر(ع) میزبان پدر شهید «محمدمهدی احمدی» مرزبان غیور، شدند و یاد و خاطره جوان شهیدش را نیکو بزرگ داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری انصار المهدی عجل الله تعالی فرج الشریف مسجد حضرت قائم آل محمد (ع) بجنورد، مراسم سوگواری شب هشتم ماه محرم و ایام عزای حسینی را با بزرگداشت رشادت‌های بی مانند جوان برومند کربلا و مرثیه خوانی در رثای حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار کردند.

این مراسم مهمانی ویژه داشت که صبر پدرانه‌اش را با خاطره گویی از فرزند شهیدش «محمد مهدی احمدی»، جوان غیور و مرزبان جان برکف برای اهالی این مسجد هدیه آورده بود و داستان مرثیه‌ای زیبا و گفتنی داشت.

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر با حضور پدر شهید مرزبان برگزار شد

بچه‌های این کانون نمایشگاه کوچک و شهدایی نیز به یاد رفیق شهیدشان و سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی شهدا برپا کردند و با شمع‌های روشن یاد آن دو والامقام را زنده و گرامی داشتند. سخنرانی، مرثیه خوانی و مداحی و نیز اجرای سرود توسط گروه سرود "نسیم ولایت" کانون، دیگر برنامه این شب و مراسم عزاداری بود که نوجوانان و جوانان پیشکش حضرت سید الشهدا علیه السلام کردند.

کد خبر 5847048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha