۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲

سرهنگ طرهانی خبر داد

دستگیری زورگیران مسافرکش نما

دستگیری زورگیران مسافرکش نما

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می‌پرداختند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی تشکیل پرونده در کلانتری ۱۷۳ امین آباد مبنی بر سرقت پول، تلفن همراه و ضرب و جرح مسافر توسط ۲ زورگیر با پوشش مسافر کش نما در مورخ سیزدهم مرداد ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس آن یگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد سارقان سوژه خود را در میدان معلم به مقصد ورامین سوار بر خودرو کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه، کارت بانکی، وجه نقد و … می‌کنند.

طرهانی ادامه داد: با به دست آوردن این اطلاعات و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در کمتر از ۱۲ ساعت مخفیگاه سارقان در محدوده شهر ری شناسایی و روز گذشته با هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودروهای مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 5855212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      23 2
      سلام این دزدی ها بر میگردد به کم تنبیه کردن قوه قضائیه وگر نه داخل زندان یک جای وحشتناکی درست کنند اینها را او نجا کنند تا به این دزدها سخت بگذره و پیشمان شوند
    • رستم IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      31 3
      باید از زندانی کار کشید مثل فیلم حضرت یوسف. ع. در شرایط سخت .هم خرج دولت در بیاد و هم هزینه زندگی زندانی تا بفهم زندگی یعنی چی !
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      22 6
      سریع اعدام کنید
    • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      10 3
      ماشینش چی بوده برای منم اتفاق افتاده زورگیری شده ازم