۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی خبر داد؛

تخصیص ۴۰ میلیارد اعتبار در راستای رفع تنش آبی به خراسان شمالی

تخصیص ۴۰ میلیارد اعتبار در راستای رفع تنش آبی به خراسان شمالی

بجنورد- مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش آبی به خراسان شمالی تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نعیمی صبح شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: با اتمام طرح اضطراری آبرسانی به شهر بجنورد از منطقه پلنگ دره، ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی این شهر اضافه خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی با بیان اینکه افزودن این مقدار آب در راستای کمک به شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین آب آشامیدنی پایدار ساکنین شهر بجنورد صورت می‌گیرد، گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز ۷ حلقه چاه، اجرای ۲۸ کیلومتر خط انتقال، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ و یک باب مخزن ۲ هزار متر مکعبی تعادلی و یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی ذخیره آب می‌باشد که این اقدامات طبق زمانبندی صورت گرفته در دو مرحله انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول سه حلقه چاه با ۸.۵ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه پمپاژ و مخزن ۲ هزار متر مکعبی تعادلی به مدار آب شهر بجنورد اضافه می‌شود.

نعیمی با اشاره به اینکه جهت بهره برداری از مرحله اول طرح ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: از محل اعتبارات تنش آبی، تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات، این پروژه به اتمام برسد.

کد خبر 5859395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha