۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل:

مسئولان در برخورد با خبرنگاران سعه صدر داشته باشند

مسئولان در برخورد با خبرنگاران سعه صدر داشته باشند

اردبیل- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: مسئولان در برخورد با خبرنگاران و پذیرش انتقادات اصحاب رسانه با سعه صدر وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده پیش از ظهر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: امروز مسئولان در نظام اجتماعی در کنار مسئولیت‌های خطیری که دارند، میراث‌دار و امانتدار انقلاب اسلامی و خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه هر مسئولی باید خود را در برابر نقد منصفانه و دلسوزانه رسانه‌ها پاسخگو بداند، تصریح کرد: شعار خبرگزاری مهر «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» است و همین شعار باید در بین همه مسئولان نظام اسلامی نهادینه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل خبرگزاری مهر را در راستای انجام مأموریت‌های خطیر اطلاع‌رسانی در استان اردبیل موفق ارزیابی کرد و گفت: امروز خبرگزاری مهر به یک ویژند خبری و اطلاع‌رسانی در استان تبدیل شده و این جز با تعهد خبرنگاران آن حاصل نمی‌شد.

حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده با بیان اینکه مسئولان باید خود را در برابر انتقادهای خبرنگاران پاسخگو بدانند، افزود: این مسئولان باید در برخورد با خبرنگاران نیز سعه صدر داشته و خبرنگاران را در انعکاس واقعیت‌ها یاری کنند.

وی به‌کارگیری نیروهای مخلص را در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هر مسئولی از این امر عدول کند، خائن به خون شهدا و نظام اسلامی است و باید هر چه سریع‌تر جای خود را به یک نیروی مخلص و متعهد به نظام اسلامی دهد.

در این نشست مدیر خبرگزاری مهر استان اردبیل نیز با انتقاد از برخی مسئولان در برخورد غیرحرفه‌ای با خبرنگاران خاطرنشان کرد: اینکه تنها یک روز در ۱۷ مرداد به نام خبرنگاران بوده و از آنها تجلیل شود و در باقی ایام سال خبرنگاران در تیررس انتقادات و شکایات قرار گیرند، منصفانه نیست.

مسئولان در برخورد با خبرنگاران سعه صدر داشته باشند

مالک پناهی سِردی اضافه کرد: خبرنگاران از مسئولان انتظار دارند تا به سخنانشان پایبند بوده و خبرنگاران را در ارائه اخبار و آمار صحیح یاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار از خبرنگاران خبرگزاری مهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 5859507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha