۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

در دیدار با علما و ائمه جمعه و جماعات گلستان؛

محسنی اژه‌ای:کارگزاران نظام از حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی بپرهیزند

محسنی اژه‌ای:کارگزاران نظام از حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی بپرهیزند

گرگان- رئیس عدلیه بابیان اینکه همه کارگزاران نظام بایدتمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با علما و ائمه جمعه و جماعات استان با بیان اینکه گلستان در امر گسترش وحدت، اتحاد و به صلح و سازش رساندن دعاوی، در زمره استان‌های پیشتاز کشور است، اظهار کرد: آموزه‌های اسلامی و قرآنی سرشار از تأکیدات پیرامون صلح و مودت و متصف شدن به اخلاق الهی و ایستادگی در برابر رذالت‌ها و ظلم و تبعیض است.

وی افزود: ما باید بتوانیم با تمام قوا این آموزه‌ها را به منصه ظهور برسانیم و در مقابل تبلیغات مسموم کسانی‌که صدر تا ذیل‌شان با فطرت بشری مغایرت دارد و اساس نظامات‌شان بر اساس ظلم و تبعیض است ایستادگی کنیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه، با اشاره به ضرورت اتحاد و همدلی همه کارگزاران نظام برای رفع مسائل و مشکلات مردم گفت: امروز در اثر فشارهای ظالمانه‌ای که در طول سالیان متمادی به ایران اسلامی وارد آمده، مردم ما تحت فشار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: این فشارها ممکن است گرفتاری‌های دیگری نیز برای مردم ایجاد کند و ناهنجاری‌های اجتماعی و سرقت و مشکلات خانوادگی بیشتر شود.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه همه کارگزاران نظام باید تمام وسع و توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار ببندند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به اهمیت بهره‌گیری گسترده از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد امور، گفت: علما و نخبگان در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مساجد می‌توانند در توسعه فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی به قوه قضائیه و سایر قوا کمک رسانند.

گفتنی است این دیدار در سالن اجتماعات جامعه‌المصطفی گرگان و با حضور ۷۵۰ نفر از روحانیون و علمای اهل تشیع و تسنن استان گلستان برگزار شد.

کد خبر 5863825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha