۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵

عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس در اهواز ۵۰ درصد پیشرفت دارد

عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس در اهواز ۵۰ درصد پیشرفت دارد

اهواز- طبق اعلام مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس در اهواز با اختصاص اعتبار از سر گرفته شده و هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان خوزستان یکی از اولویت‌های مسئولان این است که روند تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در اهواز از حدود ۲ ماه قبل و با اختصاص اعتبار جدید از سر گرفته شده است.

علی فرهادی، مدیر مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در ابتدای اجرای ساخت باغ موزه دفاع مقدس، اعتبارهای خوبی در اختیار قرار نگرفته و موجب شده تا پیشرفت قابل قبولی نداشته باشیم، ولی با اختصاص اعتبارهای خوب در سال جاری عملیات تکمیل آن از سر گرفته شده است.

سردار عبدالرضا حاجتی مراد، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: امیدواریم فاز اول باغ موزه دفاع مقدس در اهواز تا سال آینده تکمیل و بهره برداری شود.

رضا کریمی، سرپرست دستگاه نظارت طرح باغ موزه دفاع مقدس در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر ۲ پیمانکار مشغول به کار هستند و هم اکنون شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی طرح باغ موزه دفاع مقدس اهواز هستیم.

باغ موزه اهواز در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و ۲ ساختمان گالری‌ها و ساختمان مکمل، کتابخانه دفاع مقدس، سایت‌های آموزشی، پژوهشی کامپیوتری، آمفی تئاتر برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مرتبط با دفاع مقدس در حال ساخت است.

باغ موزه دفاع مقدس نقش مهمی را در ارتباط نسل‌های آینده با دوران جنگ تحمیلی دارد و فضایی را برای دفاع نسل‌های آینده از هشت سال دفاع مقدس به عنوان بخشی از هویت ملی خود ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 5863933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha