۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

فرماندار دشتی:

مدیران دشتی در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام ورزند

 مدیران دشتی در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام ورزند

بوشهر- فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه کسانی که ناامیدی را در جامعه ترویج می‌دهند در زمین دشمن بازی می‌کنند، گفت: مدیران در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح جمعه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان روابط عمومی‌های شهرستان دشتی با اشاره به آزاد سازی اموال بلوکه ایران با دیپلماسی عزت مندانه اظهار داشت: دشمن تحمل این خبر شادی بخش را نداشت و دست به حادثه تروریستی شیراز زد.

فرماندار دشتی افزود: برخی افراد فضای دیپلماسی عزت مندانه را تحمل نمی‌کنند و از این اقدام اخیر بشدت ناراحت هستند.

بحرانی با بیان اینکه دولت با تمام قوا در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: دولت ایران قوی به صورت عزت مندانه، امیدوارانه، با توکل به خدا و پشتیبانی مردم در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به فعال کردن روابط عمومی‌های اقدام کنند.

بحرانی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات نظام و دولت انعکاس داده شود و مدیران باید از این فرصت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به فضای ناامیدی دامن می‌زند، ادامه داد: کسانی که ناامیدی را در جامعه ترویج می‌دهند در زمین دشمن بازی می‌کنند.

بحرانی افزود: مدیران باید پاسخگو عملکرد خود و مردم باشند.

کد خبر 5864210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha