۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

معاون استاندار مرکزی:

۷۸ موکب از استان مرکزی در ایام اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

۷۸ موکب از استان مرکزی در ایام اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

اراک- معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: ۷۸ موکب از استان مرکزی در ایام اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری، صبح جمعه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی اظهار داشت: در بحث اربعین استان مرکزی یکی از استان‌های ویژه‌ای است که هم در استقبال و هم در بدرقه زائران دخیل بوده و حجم تردد از استان بسیار قابل توجه است.

وی افزود: استان مرکزی در اربعین سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داد اما متأسفانه زحمات و خدمات ارائه شده به خوبی مستندسازی و اطلاع رسانی نشد.

نظری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی برای قرار دادن تجهیزات و امکاناتی که ستاد اربعین درخواست می‌کند، نباید هیچ اجتنابی داشته باشند.

وی ادامه داد: ۷۸ موکب از ابتدای ورودی‌های استان مرکزی تا نجف، کربلا، سامرا و کاظمین مستقر هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: اعزام نیرو و تجهیزات از استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام امسال بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته و علاوه بر شهرداری اراک از شهرستان‌های خمین و ساوه نیز اعزام پاکبانان را خواهیم داشت.

وی افزود: ۱۹۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران می‌کنند و درخواستی از ستاد اربعین کشور شد که از حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس شهرداری اراک نیز برای انتقال عوامل اجرایی استفاده کنیم.

نظری عنوان کرد: تاکنون حدود ۲۲ هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند و تأکید داریم که زائران حتماً نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

کد خبر 5864256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 0
      چراسایت سماح مشکل داره؟ نمیشه ثبت نام کرد ،تراخدارسیدگی کنید ،سایت خطا میده برای ثبت نام ،ماهم دوست داریم درپیاده روی شرکت کنیم،لطفا همکاری کنید