۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۸

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۹۴؛

۳۷ زائر گرمازده در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

۳۷ زائر گرمازده در مرز چذابه خدمات درمانی دریافت کردند

اهواز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به ۳۷ زائر گرمازده در درمانگاه مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ کره‌بندی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در دومین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: در روز گذشته نیز (۲۸ مردادماه ۱۴۰۲) هفت مأموریت اورژانسی شامل سه مورد بیمار قلبی، ۲ مورد گرمازدگی و ۲ مورد مشکل تنفسی توسط کادر درمان علوم پزشکی اهواز انجام و تمامی بیماران به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعین به درمانگاه که بیشتر ناشی از مشکلات تنفسی، گوارشی و گرمازدگی است، ۳۷ نفر گزارش شده که همگی در محل تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مرز چذابه است که در روز دوم تنها با یک مورد گرمازدگی و درمان به صورت سرپایی، کار خود را به اتمام رساند.

کد خبر 5866397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha