۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹

روابط عمومی آبفای کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای خبر داد؛

احتمال افت فشار و قطعی آب در محلات شهر کرمانشاه به دلیل قطعی برق

احتمال افت فشار و قطعی آب در محلات شهر کرمانشاه به دلیل قطعی برق

کرمانشاه- روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از قطعی آب برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل قطعی برق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند به دلیل قطعی برق در ایستگاه پمپاژ کوثر و تصفیه خانه آب شهید نظری شهر کرمانشاه، احتمال افت فشار و یا قطعی آب در محله‌های سراب قنبر، کسری، دلگشا، فردوسی، سه راه برق، دبیر اعظم، خیابان دارایی، خیابان موید، پارکینگ شهرداری، مصوری، منزه، خیام، بهار، سعدی، ده مجنون، صابونی، میدان لشگر، شریعتی، بازرگانی، تپه فتحعلی خان، قسمت‌های از خیابان سیدجمال الدین، جم خانه و جعفرآباد از ساعت ۲۲ امشب لغایت ۱۲ ظهر فردا وجود دارد.

از مشترکین گرامی ساکن در مناطق مذکور خواهشمندیم با صعه صدر و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

خواهشمند است با مدیریت مصرف آب ما را در انجام بهینه وظایف و خدمات رسانی و توزیع متعادل آب یاری نمایند. از همراهی و صبوری شما صمیمانه سپاسگزاریم.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر 5866457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فخری IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      1 0
      این کاری نداره چطوری در تهران ایستگاههای پمپاژه ژنراتور دارند ومشکلی پیش نمیاد جطوریه که آبفا کرمانشاه این توانایی ندارد