۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۱۰۱؛

استقرار پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه مرزهای استان

استقرار پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه مرزهای استان

اهواز- معاون بهداشت جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پزشکان داوطلب هلال احمر استان امسال در ۲ درمانگاه پایانه مرزی چذابه و شلمچه به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صادق آل محمد ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پزشکان داوطلب هلال احمر استان خوزستان امسال از یکم شهریور در ۲ درمانگاه چذابه و شلمچه به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: اربعین امسال مدیریت درمانگاه‌ها در ۲ پایانه به صورت مشارکتی بر عهده جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره بهداشت و درمان استان بصره عراق است و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد.

معاون معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه درمانگاه‌ها در پایانه‌های مرزی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ۶۰ پزشک، پرستار و کادر بهداشت درمان در قالب تیم‌های هلال احمر از اول شهریور در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند.

آل محمد تصریح کرد: خود مراقبتی و خود امدادی در سفر اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا آموزش‌های همگانی توسط مربیان مجرب معاونت آموزش و پژوهش به شهروندان داده می‌شود.

کد خبر 5866920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha