۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵

سردار آدینه وند خبر داد؛

اعتراف سارقان خودرو به ۴ فقره سرقت در تهرانپارس

اعتراف سارقان خودرو به ۴ فقره سرقت در تهرانپارس

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، از دستگیری ۲ سارق خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: این متهمان پس از انتقال به کلانتری، به چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان آدینه وند افزود: چندی پیش مأموران یگان امداد تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار و حرکات ۲ مرد که کوله پشتی به همراه داشتند توجه آنها را جلب کرده و برای تحقیقات بیشتر هر ۲ را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: این ۲ مرد جوان به محض مشاهده خودروی گشت انتظامی پا به فرار گذاشته و سعی کردند با استفاده از تاریکی شب در کوچه پس کوچه‌های محله تهرانپارس متواری و مخفی شوند اما تیز هوشی مأموران این امکان را از آنها گرفت و دقایقی بعد از فرار هر ۲ در برابر پلیس به زانو درآمدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات اولیه متهمان سعی کردند با اظهارات واهی و اینکه تازه به تهران آمده و جایی را بلد نیستند و از دیدن پلیس ترسیده‌اند، مأموران را گمراه کنند اما زمانی که وسایل همراه آنها مورد بازرسی و تفحص قرار گرفت، چند قلم تجهیزات و آلات و ادات سرقت کشف شد که این مساله زوایای بیشتری از اتهام این ۲ مرد را روشن کرد.

سردار آدینه وند، تصریح کرد: متهم به همراه ادوات جرم به کلانتری کلانتری ۱۴۴ حکیمه تهرانپارس منتقل شدند و تحت تحقیقات فنی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و به چهار فقره سرقت خودرو نیز اعتراف کردند و این در حالی بود که هر ۲ متهم در بازجویی‌های انجام شده به سوابق متعدد سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو نیز اقرار کردند.

کد خبر 5868148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha