۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

بعد از یک هفته؛

طرح دانشجویی «حامیم» در اردبیل پایان یافت

طرح دانشجویی «حامیم» در اردبیل پایان یافت

اردبیل- دومین دوره توانمندسازی دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل در قالب طرح «حامیم» به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل که از یک هفته پیش آغاز شده بود، عصر سه‌شنبه بعد از حضور دانشجویان در دوره‌های مختلف مهارتی و آموزشی به پایان رسید تا از دانشجویان برتر تجلیل و تکریم شود.

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در آئین اختتامیه طرح «حامیم» در اردبیل اظهار کرد: در حساس‌ترین شرایط دانشجویان بصیر و آگاه ما باید به علم و آگاهی و بصیرت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مجهز و آراسته باشند تا زمینه ایجاد یک فضای تحولی را در نظام آموزشی و تربیتی شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه‌های سراسر کشور تصمیم گرفتند تا در قالب حلقه‌های میانی طرح «حامیم» را برای دانشجویان برای ایام فراغت تابستان اجرایی و عملیاتی کنند که از یک هفته گذشته در استان اردبیل نیز این طرح آغاز شده و به نقطه پایان رسید.

وی گفت: در این طرح ۲۵۵ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان حضور داشتند تا در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی، مهارتی و تبیینی، بتوانیم دانشجویان را در آستانه سال تحصیلی جدید با مهارت‌های حوزه‌های مختلف و نگاه بصیرتی آشنا کرده و زمینه دفع توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن را در حوزه‌های مختلف علیه دانشجویان مجهزتر و آماده‌تر کنیم.

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: دانشجویان با حضور در این دوره‌ها سعی کردند تا رسالت تاریخی خود را به شایستگی انجام دهند و قطعاً در مرحله پایانی و کشوری این رویداد نیز دانشجویان منتخب استان اردبیل در مشهد دوره‌های توانمندسازی را سپری خواهند کرد.

کد خبر 5868175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha