۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵

رئیس اداره توانمندسازی تشکل‌های وزارت ورزش و جوانان:

۱۴ شبکه تخصصی در حوزه توسعه شبکه ملی کارآفرینی تعریف شده است

۱۴ شبکه تخصصی در حوزه توسعه شبکه ملی کارآفرینی تعریف شده است

زنجان-رئیس اداره توانمندسازی تشکل‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه توسعه شبکه ملی کارآفرینی تعریف شده است تا فعالیت ها در این حوزه به شکل بهتری هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نور الله پاشا روز چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین اجلاس شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل‌های جوانان ویژه دبیران استانی، گفت: شبکه ملی کارآفرینی از مهمترین برنامه‌های وزارتخانه است چون این حوزه مشکلات و دغدغه‌های خاص خود را دارد و معتقدیم ظرفیت‌های بالایی در این بخش وجود دارد.

رئیس اداره توانمندسازی تشکل‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما توسعه شبکه ملی کارآفرینی در سطح کشور است، افزود: با توجه به دشواری کار، ۱۴ شبکه تخصصی در این حوزه تعریف شده است تا فعالیت‌ها در این حوزه به نحو بهتری هدایت شود.

پاشا ادامه داد: همچنین مجموعه‌های تخصصی در این حوزه ایجاد شده است چون نبود مجموعه‌ای برای توانمندسازی سمن‌ها از جمله خلاءهای این بخش محسوب می‌شد.

وی یادآور شد: یک شورای تخصصی هم در این زمینه تشکیل شده است تا کار توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد به نحو مطلوبی انجام گیرد.

رئیس اداره توانمندسازی تشکل‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: کار در حوزه اجتماعی بسیار ارزشمند است و به افزایش سرمایه اجتماعی منتهی می‌شود.

پاشا با تاکید بر اینکه سرمایه اجتماعی یک اصل مهم است و زمینه مناسبی را برای فعالیت‌های آینده فراهم می‌کند، افزود: سرمایه و ارزش‌های اجتماعی همانند رگ‌های خون هستند و باید به آنها بها داده شود.

وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه شبکه ملی کارآفرینی به استان زنجان محول شده است که امیدواریم با همدلی ایجاد شده برنامه‌های ترسیم شده به نحو مطلوبی اجرا شود.

کد خبر 5869013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha