۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

امام جمعه فومن:

گران فروشی از گرانی برای مردم دردآور تر است

گران فروشی از گرانی برای مردم دردآور تر است

فومن- امام جمعه فومن با بیان اینکه اقتصاد مردم باید به تعادل برسد، گفت: گران فروشی از گرانی برای مردم دردآورتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه‌های نماز جمعه فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و با بیان اینکه ارزش خطبه‌های جمعه به اندازه رکعت‌های نماز است، اظهار کرد: نماز جمعه مرکز عبادی و سیاسی شهر است.

امام‌جمعه فومن با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت ایران باید قوی باشد و یک ملت معمولی نیست، افزود: استکبار جهانی تمامی امکانات خود را علیه ایران اسلامی و حرکت‌های انقلابی کشور به کار بسته است..

رسانه‌های بیگانه در حال تطهیر حافظه تاریخی برای نسل جوان هستند

وی با اشاره به اینکه در شهریور ۱۳۲۰ متفقین و متجاوزین از شمال و جنوب به ما حمله کردند و رضا شاه به عنوان نفر اول سیاسی و نظامی دست تسلیمش را بالا برد، گفت: رسانه‌های بیگانه می‌خواهند چهره پهلوی را برای نسل‌های جدید و حافظه‌های تاریخی تطهیر کنند.

نقدی با اشاره به اینکه شهدای ما در مقابل تجاوز استکبار جهانی یک وجب خاک ندادند و ارزش بالایی دارند، ادامه داد: رسانه‌های معاند می‌خواهند با تحریف تاریخ جای ارزش و غیر ارزش را تغییر دهند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه در دهه ۲۰ شمسی با فرار رضا شاه مردم قحطی زده و دیکتاتوری کشیده ایران کوچه‌ها را آذین بندی کردند، اضافه کرد: قانون بین المللی که آمریکا آن را مدیریت می‌کند به ایرانی که بزرگترین دشمن تروریست است می‌گوید تروریست، در حالی که خودشان ابر تروریست جهانی هستند.

نقدی با بیان اینکه دولت در راستای رضایتمندی مردم در تلاش است، ادامه داد: ما از دولت و وکلای مردم مطالبه داریم.

انتخاب مردم در آینده روستا، شهر و کشور تأثیر دارد

نقدی با اشاره به اینکه انتخاب مردم در آینده روستا، شهر و کشور تأثیر دارد، گفت: صندوق‌های رأی آینده کشور و مدیران و رویه آینده کشور را مشخص خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مردم باید به تعادل برسد، تصریح کرد: گرانی و گران فروشی دو موضوع جدا از هم هستند که در بازار وجود دارد و گران فروشی از گرانی برای مردم دردآور تر است.

نقدی با بیان اینکه هر فردی هر چقدر بخواهد برای خودش در بازار محصولاتش را به فروش می‌گذارد، بیان کرد: مدیریت و نظارت‌های اقتصادی باید در بازار بیشتر شود.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه جلوی فرارهای مالیاتی پزشکان و دیگر صنوف متخلف را باید گرفت، افزود: اجرای دقیق قوانین و نظارت بر آنها از دغدغه‌های مردم است.

نقدی با بیان اینکه دشمنان فضای مجازی را میدان جنگ آفرینی خود کرده‌اند و ابزار آن دروغ پراکنی و یاس آفرینی است، تصریح کرد: فعالیت‌های نهادهای دینی و فرهنگی و آموزشی باید بازنگری شوند.

امام جمعه فومن با یادآوری اینکه اربعین حسینی با هزینه‌های مردمی پا برجا است و برگزار می‌شود، گفت: مدیران و کارفرمایان تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و به خدمت رسانی مردم خللی وارد نمی‌شود با کارکنان خود برای سفر و خدمت به مراسم اربعین حسینی همکاری کنند.

کد خبر 5870251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha