۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵

استاندار مرکزی:

وحدت و تعامل همه جانبه بین مردم و مسئولین رمز عبور از مشکلات است

وحدت و تعامل همه جانبه بین مردم و مسئولین رمز عبور از مشکلات است

شازند-استاندار مرکزی گفت:وحدت و تعامل همه جانبه بین مردم و مسئولین رمز عبور از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و با حضور استاندار مرکزی پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر آستانه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین گفت: مجموعه‌های شورایی به ویژه نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای شهر درکنار مجموعه دستگاه‌های اجرایی کمک کردند تا در هفته دولت امسال تکاپو و حرکت خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: باید با وحدت، همدلی و تعاملی بیش از پیش آنچه به مردم بدهی داریم را بپردازیم و در جهت افزایش رضایتمندی گام برداریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: اگر مردم در کنار دولت قرار نگیرند هیچ گامی را نمی‌توان برداشت و هیچ دولتی موفق نخواهد شد اگر می‌بینیم دولت در حال حاضر در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد بین‌الملل موفقیت‌هایی را کسب کرده مرهون این است که مردم در کنار دولت بودند و در خط مقدم مواجهه با استکبار جهانی حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در ایام اربعین حسینی ۸۵ موکب توسط موکب داران استان فعال است که ۳۰ موکب در داخل استان و ۵۵ موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین، نجف، کربلا و سامرا مستقر هستند.

مخلص الائمه بیان کرد: فعالیت‌های مواکب عموماً از محل کمک‌های مردمی است و ستاد اربعین استان صرفاً وظیفه آماده‌سازی زیرساخت‌ها و کنار هم قراردادن ظرفیت‌ها را بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: از ورودی‌های استان مرکزی در شهرستان زرندیه و مسیر ورودی به اراک تا خروجی‌های استان، مواکب خدمات بسیار خوبی را به زائرین ارائه می‌دهند تا با آرامش خاطر به سمت مبادی خروجی حرکت کنند.

کد خبر 5874374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha