۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۴۲

رئیس اورژانس لرستان خبر داد؛

اعزام سومین کاروان بهداشت و درمان لرستان به کربلای معلی

اعزام سومین کاروان بهداشت و درمان لرستان به کربلای معلی

خرم‌آباد- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام کاروان‌های بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در کربلا خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، محسن آدینه وند امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سومین کاروان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان عصر امروز راهی کشور عراق شد.

وی گفت: گروه اعزامی تعداد ۴۰ نفر از پزشکان و پرستاران دانشگاه هستند تا خدمات درمانی را در ۱۸ موکب در کربلای معلی انجام دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: نخستین گروه ۱۲ نفر از پرسنل درمانی شامل پزشک و پرستار بودند که با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدلله الحسین (ع) به شهر مهران اعزام شدند.

آدینه وند، ادامه داد: دومین گروه ۳۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی، شامل هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پنجم شهریور ماه در مرز مهران مستقر شدند.

وی بیان کرد: از بیست و هفتم مرداد ماه نیز ۱۰۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، شش دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اورژانس هوایی با حضور ۷۰۰ نفر از نیروهای فوریت‌های پزشکی خدمات لازم را در مسیرهای مواصلاتی استان به زائرین اربعین حسینی (ع) ارائه می‌دهند.

کد خبر 5874409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha