۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳

استاندار گیلان:

دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال به دنبال حل مشکلات مردم است

 دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال به دنبال حل مشکلات مردم است

لنگرود- استاندار گیلان گفت: دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال به دنبال حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت در شهرستان لنگرود اظهار کرد: تلاش شده تا در راستای مبارزه اقتصادی، جهاد اقتصادی و شعارهای راهبردی مقام معظم رهبری با جدیت ادامه دهیم و وضعیت معیشت و اقتصاد را سامان بخشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به محض ناکامی در جنگ نظامی جنگ اقتصادی و ترکیبی را در پیش گرفت، افزود: زمانی که دولت در پی شکوفا کردن اقتصاد بود دشمن با درگیر کردن کشور در اغتشاشات به دنبال اهداف خود بود توانستیم با توکل بر خدا و حضور مردم محکم در برابرشان ایستادگی کنیم

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال به دنبال حل مشکلات مردم است، ادامه داد: رئیس جمهور بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بسیاری از مشکلات را حل کرده و این امر برای خدمت به مردم همچنان ادامه دارد.

عباسی ساماندهی نرخ ارز از چندگانگی، تعامل با کشورهای منطقه، ورود واکسن کرونا، عضویت ایران اسلامی در شانگهای و عضویت کشورمان در بریکس را از جمله اقدامات دولت و دیپلماسی فعال آیت الله رئیسی عنوان و گفت: فروش نفت نیز از ناترازی به تراز مثبت درآمد.

وی حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان را برنامه‌های راهبردی دولت دانست و اضافه کرد: با حمایت‌های دولت از کشاورزان بازار برنج در حال متعادل شدن است.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید بدون مزد و منت خدمت کنیم بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: هر جا که مردم مشارکت کنند کارها به سرعت پیش می‌رود اما هر جا از مردم استفاده نشود راه به جایی نمی‌بریم.

گفتنی است، امروز ۳۸ طرح هادی، یک طرح توسعه واحد صنعتی و ۹۰ پروژه مخابراتی استان با حضور استاندار گیلان به طور متمرکز در شهرستان لنگرود افتتاح و بهره برداری شد.

کد خبر 5874417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha