۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

بخشدار مرکزی گناوه:

طرح سلامت در روستاهای بخش مرکزی گناوه اجرا می‌شود

طرح سلامت در روستاهای بخش مرکزی گناوه اجرا می‌شود

گناوه- بخشدار مرکزی گناوه گفت: طرح سلامت روستایی با محوریت آموزش و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح سلامت روستایی در روستاهای بخش مرکزی گناوه در حال اجراست و این طرح در تمام روستاهای بخش مرکزی با هدف آموزش و درمان روستاییان اجرا می‌شود.

بخشدار مرکزی گناوه افزود: این طرح در روستای محمدصالحی شهرستان گناوه اجرا شده و در مرحله اول این طرح پزشک متخصص قلب و عروق به صورت رایگان بیماران را ویزیت کرده است که در مراحل بعد نیز پزشکان متخصص دیگری ویزیت بیماران را انجام خواهند داد.

وی گفت: مجری این طرح گروه جهادی دانشجویی شهید همت و مجمع جوانان دانشجویان است که به صورت رایگان به درمان بیماران می‌پردازند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: این طرح که با محوریت مشاوره، ویزیت رایگان پزشک، آموزش، مراقبت و پیشگیری بهداشتی و پیگیری موارد درمانی و دارویی در روستاها در حال اجرا است و در همه روستاهای بخش مرکزی گناوه به اجرا در خواهد آمد و همه روستاییان می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

عباسی بیان کرد: از دهیاران و رؤسای شوراهای روستایی بخش مرکزی گناوه درخواست می‌شود که با این گروه جهادی همکاری لازم را داشته باشند تا مردم از این طرح بهرمند شوند.

کد خبر 5877544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha