۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

۲۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در آبادان اجرا می‌شود

۲۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در آبادان اجرا می‌شود

آبادان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۵۰ برنامه تدارک دیده شده که در سطح شهر و محلات آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شاپور احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی را تدارک دیده است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ احمدی افزود: رویداد ملی و سراسری فتح قله‌ها با شعار «ما متحدیم» نخستین برنامه بسیج آبادان است که با آن همزمان با هفته وحدت به پیشواز دومین کنگره ملی شهدای خوزستان می‌رویم.

وی گفت: آئین تجلیل از پیشکسوتان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گردهمایی جوانان مدافع گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای پویش دوستی با رفیق شهیدم، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان کرد: همچنین اجرای طرح کافه گفتگو به‌منظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اجرای مسابقات مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات، و اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی، اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره‌های شهدا، و آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، پخش فیلم‌های ارزشی در مسجد و محله، ارائه خدمات پزشکی به محلات و روستاهای محروم از جمله دیگر برنامه‌های تدوین شده برای این رویداد ملی است.

کد خبر 5885432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha