۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵

سرپرست شهرداری نسیم‌شهر خبر داد؛

تخریب ۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نسیم شهر

تخریب ۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نسیم شهر

رباط کریم- سرپرست شهرداری نسیم‌شهر از تخریب ۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: تعطیلات فرصتی برای ساخت و ساز غیر مجاز افراد سودجو است که به جد با آن مقابله خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بابا حسینی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در نسیم شهر اظهار داشت: پنج مورد ساخت و ساز غیر مجاز، ظهر روز گذشته مصادف با ۲۸ صفر در چندین نقاط از سطح شهر توسط کارکنان واحد نظارت و کنترل شهرداری تخریب شد.

بابا حسینی گفت: در راستای حفظ و حراست از بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان عزیز تقویت و آمادگی کامل واحد نظارت و کنترل را در تعطیلات پیش رو در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه تعطیلات فرصتی برای ساخت و ساز غیر مجاز افراد سودجو است، عنوان داشت: تقویت واحد کنترل و نظارت شهرداری با هدف ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز و جلب اعتماد از دست رفته به این دستگاه خدمات رسان در روزهای تعطیل در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز همواره طبق سیاست‌های مدیریت شهری نسیم‌شهر ادامه خواهد داشت و این طرح بدون در نظر گرفتن هیچ گذشتی طبق قانون شدت خواهد گرفت.

کد خبر 5886421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha