۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

امام جمعه رشت:

نخستین هدف دشمنان دروغ پراکنی است

نخستین هدف دشمنان دروغ پراکنی است

رشت- امام جمعه رشت گفت: نخستین هدف طراحان شوم دشمنان بشری، دروغ پراکنی است که در این راستا تبیین واقعیت ها مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با تسلیت این ایام به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با مردم سیستان و بلوچستان مبنی بر اینکه دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: این دولت در ایران به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز آمریکا با جنگ ترکیبی می‌خواهد به کشور ایران ضربه بزند که تاکنون نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند، افزود: اختلاف میان ملت‌ها و امت‌ها و جنگ افروزی بین مردم از جمله تلاش‌های آمریکا است و زمانی که نتوانست به هدف خود دست یابداز طریق جنگ ترکیبی و شناختی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آحاد مردم و مسئولان نسبت به توطئه‌های دشمنان باید بیدار باشند، ادامه داد: انسجامی که نیروهای نظامی و انتظامی و قوا دارند و عدم پاسخگویی مردم به توطئه‌ها، اغلب نقشه‌های شومشان با شکست مواجه می‌شود.‌

فلاحتی دروغ پراکنی را نخستین هدف طراحان شوم دشمنان بشری دانست و تصریح کرد: در همین ایام عاشورای سال گذشته در راستای شایعات مسئله زن، زندگی و آزادی را با اخبار دروغ جعل کردند و پس از آن دروغ حکومت موروثی را منتشر کرده و سپس قتل یک دختر را مطرح کردند و با دروغ‌سازی مجدد به مسئله حجاب پرداختند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی با تأکید بر اینکه طبق آمارهای میدانی و بررسی‌های صورت گرفته ۸۵ درصد از مردم ایران طرفدار حجاب اسلامی هستند، ادامه داد: تنها راه مقابله با دروغ‌های دشمنان تبیین واقعیت‌ها است.

امام جمعه رشت با تقدیر و تشکر از بصیرت مردم و حضور همیشگی آنان در صحنه‌های مختلف کشور بیان کرد: مردم مؤمن و مسلمان راستین و انقلابی گیلان و ایران همیشه در تمام صحنه‌ها حاضر بوده، در تجمعات عاشورایی امسال و نیز در اربعین حسینی امسال حضور پرشور داشته و آمریکایی‌ها را خوار و ذلیل کردند.

کد خبر 5886522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha