۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

امام جمعه ماهشهر:

اشتغال جوانان نباید درگیر مسائل سیاسی شود

اشتغال جوانان نباید درگیر مسائل سیاسی شود

ماهشهر- امام جمعه ماهشهر گفت: به دلیل صنعتی بودن این شهرستان اشتغال جوانان نباید درگیر مسائل سیاسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهشهر با اشاره به اشتغال جوانان اظهار کرد: ما در دفتر امام جمعه، آسیب‌های اجتماعی بیکاری یا اخراج از کار را دنبال می‌کنیم و مثلاً باید پول ترک اعتیاد جوانی را تأمین کنیم که دو سال پیش از کار اخراج شده است.

وی ادامه داد: همه مسئولان صنعت اعم از سازمانی و دولتی، هلدینگ‌ها، شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل بنادر و دریانوردی باید نسبت به اشتغال جوانان منطقه نگاه ویژه داشته باشند.

حجت‌السلام سلامت نژاد بیان کرد: نمی‌شود که شرکت‌ها در این منطقه مستقر باشند و توجه آن‌ها به مسئله اشتغال جوانان «حداقلی» باشد. فرماندار، نماینده مجلس و مسئولان شهرستان ورود جدی به بحث بومی‌گزینی داشته باشند.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به فرارسیدن ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی تصریح کرد: اگر مقاومت و صبر شهدا، جانبازان و آزادگان نبود، اکنون امنیت و استقلال در کشور ما وجود نداشت و باید دفاع مقدس را به جوانان معرفی کنیم.

وی افزود: با توجه به آمار بسیار بالای رزمندگان بندر ماهشهر باید اقدامات محتوایی ویژه‌ای در خصوص دفاع مقدس در شهرستان انجام شود.

امام جمعه ماهشهر با انتقاد نسبت عادی سازی مسئله بی‌حجابی و کم‌حجابی گفت: همه ما نسبت به بی‌حجابی و کم‌حجابی مسئول هستیم و نباید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش بکنیم و از مسئولان درخواست داریم که با ابلاغ و نظارت بر قانون و شرع، نسبت به رعایت حجاب در مراکز، ادارات و سازمان‌ها همت بگمارند و ثمره خون شهدا را با کوتاهی در این موضوع پایمال نکنند.

کد خبر 5886547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha