۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:

تبادل اطلاعاتی پلیس منجر به کشف ۲۱۰ کیلوگرم تریاک شد

تبادل اطلاعاتی  پلیس منجر به کشف ۲۱۰ کیلوگرم تریاک شد

بوشهر- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در تبادل اطلاعاتی با پلیس هرمزگان یک نفر قاچاقچی با ۲۱۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهام صالحی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخبار و گزارش واصله مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی در امر تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان هرمزگان، بوشهر و فارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با اقدامات ویژه پلیسی و اطلاعاتی مشخص شد متهم در صدد حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به مقصد شهرستان بندر خمیر استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: در همین رابطه طی تبادل با استان هرمزگان و هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، خودروی سمند حامل مواد مخدر در ورودی شهر بندر خمیر شناسایی و در یک عملیات منسجم توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد. تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5886879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha