۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب خبر داد؛

دستگیری یکی از عاملان فراخوان به اغتشاش در سرپل‌ذهاب

دستگیری یکی از عاملان فراخوان به اغتشاش در سرپل‌ذهاب

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب از دستگیری یکی از عاملان فراخوان به اغتشاش در سرپل‌ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر فیضی دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب اظهار کرد: یکی از عاملان فراخوان به تجمع غیرقانونی و اغتشاش با رصد نیروهای وزارت اطلاعات در شهرستان سرپل ذهاب دستگیر شد.

وی افزود: شخص دستگیر شده از عاملان دعوت و تحریک مردم برای تجمع‌های غیرقانونی و اغتشاش در شهرستان بوده که در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه و مقابله با هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه دستگیر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه حفظ امنیت مردم و صیانت از حقوق شهروندی و کرامت انسانی خط قرمز ما است، بیان کرد: به همه معاندان و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و اخلال در نظم عمومی جامعه را دارند هشدار می‌دهیم در هر کجا باشند مورد رصد جامعه اطلاعاتی شهرستان هستند و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی و امنیت مردم با این گونه افراد به طور قاطع توسط دستگاه قضا برخورد خواهد شد.

فیضی گفت: دستگاه‌های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضائی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست که هرگونه گزارش و اخبار مردمی و موارد مشکوک را با شماره تماس‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۳ ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود.

کد خبر 5887770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha