۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶

معاون آموزش و پرورش البرز مطرح کرد؛

دغدغه‌ مسئولان لازمه توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی

دغدغه‌ مسئولان  لازمه توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی

کرج- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت: لازمه توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی ایجاد دغدغه‌ برای تمامی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رؤیا عسگرپور بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی گفت: لازمه توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی ایجاد دغدغه برای تمامی مسئولین است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای جذب و شناسایی افراد بی سواد تصریح کرد: برنامه ریزی استان بر توسعه مشارکت‌های بین بخشی است به گونه‌ای که با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای استان، انگیزه لازم برای توسعه سوادآموزی ایجاد شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه فرهنگ سازی و اشاعه و ترویج سواد آموزی باید در بین تمامی دست اندرکاران گسترش یابد، افزود: یکی از شاخص‌های رشد در هر جامعه‌ای میزان بهره مندی مردم آن کشور از حداقل سواد نوشتن و خواندن است و مبارزه با بی سوادی در مقوله توسعه فرهنگی به عنوان نخستین گام تلقی می‌شود.

وی در ادامه گزارشی از روند فعالیت‌های معاونت سوادآموزی در سال جاری ارائه داد و اذعان داشت: در سال جاری تمرکز بر برنامه‌های کیفیت بخشی، تصمیم سازی، استفاده از نیروهای جهادی و خیرین سوادیار، توسعه مشارکت‌های بین بخشی از جمله مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای توسعه و بهبود کیفیت آموزش دانست.

کد خبر 5887880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha