۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰

کولیوند مطرح کرد؛

جوانان هلال احمر در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

جوانان هلال احمر در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جوانان هلال احمر در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در جمع بیش از ۵ هزار جوان هلال‌احمری در اختتامیه طرح «قدم‌به‌قدم تا بهشت» که در مشهد مقدس برگزار شده با اشاره به خدمات بشردوستانه و امدادی هلال‌احمر در ماه‌های محرم و صفر تاکید کرد: هلال‌احمر در تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی در داخل ایران و کشور عراق و در ایام پایانی ماه صفر در محورهای منتهی به مشهد مقدس، با تمام توان خود به مردم و زائران ایرانی و غیر ایرانی خدمات‌رسانی کرد.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در چهار پایگاه، خدمات خود را ارائه می‌دهد، افزود: مسجد محوری، مدرسه‌محوری، مردم‌محوری ومحله محوری؛ از اصول و پایگاه‌های اصلی هلال‌احمر محسوب می‌شوند و ما در این چهار پایگاه، با تمام توان و تلاش خود، حضور، آموزش و خدمت‌رسانی داریم.

وی در ادامه خطاب به جوانان مشارکت‌کننده و خدمات رسان در طرح قدم به قدم تا بهشت که به صورت سه شیفت ۸ ساعته در شبانه‌روز و در روزهای پایانی ماه صفر به زائران پیاده حرم رضوی (ع) خدمات بشردوستانه ارائه می‌دادند، خاطرنشان کرد: ایمان و امیدی که شما جوانان دارید به تاسی از آیه مبارکه «تعاونو علی البر و التقوی» است. شما در کار حسنه سبقت گرفتید، مزدتان را هم خداوند متعال می‌دهد. شما جوانان هلال‌احمری در دل شب و گرمای طاقت‌فرسا در شهری غریب، از ۲۵ استان و از همه اقوام و مذاهب چه شیعه و چه سنی در خدمت‌رسانی بزرگ به زائران علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) شریک بودید و این نشان‌دهنده عشق و محبت به ائمه اطهار و اهل بیت در دل همه مردم ایران است.

کد خبر 5887893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha