۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱

مدیر عامل آبفای استان ایلام خبر داد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول آبرسانی به مجتمع هلیلان

پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول آبرسانی به مجتمع هلیلان

ایلام- مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: طرح آبرسانی به مجتمع داجیوند هلیلان با ۷۰ درصد پیشرفتی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز ناصری عصر یکشنبه در بازدید طرح آبرسانی به مجتمع داجیوند هلیلان افزود: در سنوات گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال به طول بیش از ۱۰ کیلومتر و احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتنی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، تصریح کرد: کار احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی به اتمام رسیده، از ۱۰ کیلومتر خط انتقال پیش بینی شده بیش از ۷ کیلومتر با لوله به قطر ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیمتری اجرا و حدود ۶۰۰ متر خط انتقال برق نیز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر اینکه برای فاز اول این پروژه اعتباری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در فاز اول، جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر و در فاز دوم که در آینده نزدیک شروع به کار می‌شود، در مجموع جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از نعمت آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

وی یاد آور شد: طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌ی آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است که بر آنیم تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت‌ها را افزایش داده و در ارائه خدمات مطلوب و آبرسانی به مردم استان ایلام، گام‌های موثرتری برداریم.

کد خبر 5888004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha