۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

معاون فرماندار پارس آباد:

نظارت بر نانوایی‌های پارس‌آباد تشدید می‌شود/ذخیره مطلوب آرد

نظارت بر نانوایی‌های پارس‌آباد تشدید می‌شود/ذخیره مطلوب آرد

پارس‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: نظارت و کنترل بر ساعت پخت نانوایی‌ها در شهرستان تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب‌وند ظهر یکشنبه در جلسه کمیته مدیریت آرد و نان شهرستان پارس آباد با اشاره به تشدید نظارت بر نانوایی‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه نان مواد غذایی اصلی مردم بوده و دارای اهمیت بیشتری است، ضرورت دارد نانوایی‌ها ساماندهی شده و نظارت مستمر بر آنها صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تخلف در حوزه سلامت و بهداشت جامعه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

معاون فرماندار پارس آباد افزود: میزان ذخایر آرد در سطح شهرستان مطلوب است و به هیچ وجه کمبود آرد نداریم و حمل آرد به نانوایی‌ها روند مطلوبی دارد.

ظهراب‌وند گفت: بازرسی نباید صرفاً به گزارش نویسی منجر شود و باید در حین بازرسی تأثیر آن مشخص شود و مردم در همان حین بازرسی نتیجه بازرسی‌ها را ببینند که این کار سبب حمایت از حقوق مردم است و باید با قدرت دنبال شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی‌ها بیان کرد: با هرگونه گران‌فروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و دستگاه‌های نظارتی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در این راستا استفاده نمایند.

معاون فرماندار پارس آباد گفت: شهروندان هرگونه تخلف فروش و جابجایی آرد و عدم رعایت ساعت کاری نانوایی‌ها را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

کد خبر 5888633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha