۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین

 اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین

قزوین- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد امیری مقدم ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که با موضوع هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم اهمیت و ویژگی‌های این دوران برای ما بیشتر از قبل مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ ایران بی بدیل است، افزود: هر سوژه از دفاع مقدس یک حادثه عظیم است که اگر امت‌ها و ملت‌های دیگر آن را داشتند بدون شک به تمام دنیا آن را عرضه می‌کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از یک هزار برنامه در استان قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: ۶۳۰ برنامه توسط سپاه، بیش از ۱۰۰ برنامه توسط ارتش، بیش از ۹۰ برنامه توسط فراجا و بیش از ۲۰۰ برنامه توسط سایر دستگاه‌ها و نهادها در هفته دفاع مقدس در استان قزوین برگزار می‌شود.

امیری مقدم اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، دیدار با خانواده معزز شهدا و غباروبی گلزار شهدا، دیدار بسیجیان و رزمندگان سراسر کشور با مقام معظم رهبری، رژه نیروهای مسلح و افتتاح از ۶ المان مزار شهدای گمنام از برنامه‌های مهم این هفته در استان قزوین است.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در این هفته از ۲۳ کتاب مکتوب و ۲۰ کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس در قزوین رونمایی خواهد شد.

کد خبر 5888839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha