۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد خبر داد؛

مشارکت مطلوب پارس‌آبادی‌ها در پویش «فصل مهر»

مشارکت مطلوب پارس‌آبادی‌ها در پویش «فصل مهر»

پارس‌آباد- رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: اهالی خیرخواه این شهرستان طی روزهای گذشته در قالب پویش «فصل مهر» مشارکت خوبی داشتند.

ظاهر وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته جشن عاطفه‌ها در روزهای آینده به صورت فراگیر و چهارم مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد تا جمع‌آوری کمک‌های مردمی را برای رفع نیازمندی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی شاهد باشیم.

وی استقبال مردمی از این جشن را مناسب ارزیابی کرد و گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که امسال آحاد مردم و خیران با مشارکت در این جشن سعی می‌کنند تا لوازم‌التحریر دانش‌آموزان را تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار دهند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در قالب جشن عاطفه‌ها سعی خواهیم کرد تا نیازمندی بیش از یک هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد را در زمینه تحصیلی و آموزشی رفع کنیم.

وطن‌خواه افزود: جشن عاطفه‌ها به صورت محله‌محور، مسجد محور و مدرسه‌محور برگزار خواهد شد تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت محلات و مدارس از کمک‌های جمع‌آوری شده به صورت نقدی و غیرنقدی بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته امداد در حد وسع و توان تلاش می‌کند تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت به علت تنگ‌دستی و فقر از تحصیل باز نمانند چرا که بازمانده از تحصیل با تهدید و آسیب‌های جدی روبه‌رو می‌شود.

وطن‌خواه اضافه کرد: پویش «فصل مهر» فرصتی مناسب است تا با تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان، در ماه مهربانی‌ها مشق محبت بنویسیم تا همه از این سبد مهربانی بهره ببرند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد نحوه پرداخت کمک‌های مردمی را از طرق مختلف کد آنی پرداخت، واریز به شماره کارت و یا به صورت حضوری در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد آماده دریافت این کمک‌ها است تا در فرصت باقیمانده تا شروع سال تحصیلی اهدای بسته‌ها و هدایای آموزشی و تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند را شاهد باشیم.

کد خبر 5888846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha